Saturday 30 April 2011

JAWAPAN SELAMAT SEORANG PAKWE

Memang leceh kalau dapat makwe yang kuat merajuk, melenting tak tentu pasal. Ni nak kongsi beberapa jawapan selamat sebagai alasan yang boleh menyelamatkan korang..


@ "Saya on the way"
 - Padahal korang gerak pun tak lagi.


@ "Saya bawak mak saya pegi klinik dulu, dia demam."
 - Padahal mak korang sihat walafiat je.


@ "Awak tak dengar radio ke kata suruh cari jalan alternatif pasal ada kemalangan? Ni saya tengah cari la ni."
 - Padahal korang bukan bawak kereta, tunggang motor je.


@ "Saya bukan tak ingat birthday awk, saje je nak test tengok awk macamana. Memang hodoh, tak lawa langsung..baik awk senyum."
 - Padahal bukan setakat lupa tarikh lahir malah umur awek korang pun tak ingat.


@ "Bukan ke semalam saya cakap tunggu kat KL Sentral, yang awk pepandai pegi MidValley apa hal? Tunggu sy datang kat sana."
 - Padahal memang suruh tunggu kat MidValley pun.


@ "Tak payah shopping time karnival nih..rugi. Baju lawa-lawa semua dah abis, tinggal tak lawa je."
 -Padahal tak sanggup nak ikut shopping sebab bakal kena membayar.


HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...