Monday 2 May 2011

AIR TIN

Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Pastu, mereka pun pergi ke pejabat agama, jumpa kadi nak mintak nasihat.


Tok Kadi : Kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?
Isteri : Saya yang mengandungkan anak tu.


Si suami terkedu sebab dia tau pasni kadi akan tanya dia pulak.


Tok Kadi : Hah, kamu..bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela?
Suami : Tok kadi..kalaulah saya ada duit syiling seringgit, dan saya masukkan dalam vending machine, pastu saya tekan 1butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. Saya nak tanya tuan..air tin yang keluar dari machine tu hak saya atau hak mesin?
Tok Kadi : Hak kamu le..
Suami : Hah! Sama le kes ni pun. Kan tuan? Kan? Kan?
Tok Kadi : Betul, betul, betul.


HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...