Tuesday 10 May 2011

BEST STUDENT

Dua orang rakan baik sedang dalam perjalanan pulang ke rumah selepas habis sesi persekolah...

Siti : Eh, wati martopo..Kau nak tau tak...aku ni merupakan best student dalam kelas aku tau...

Wati : Ooooo. yeke?? Best sangat ke?? Kalau best apsal tak buat doa selamat ?! Alaaa..aku pun best student gak, tapi takde pulak nak kecoh cam kau tu!! Hangen aku dengan kau niiii...

Siti : Eh, ye ke?? Tak tau plak aku. Kau ni kan lemah dalam matapelajaran malah lemah badan aku nak dengar penipuan kau ni.

Wati : Iyee... Betul la. Ingat kau sorang je yang best? Aku pun...

Siti : Kau best student kelas apa ye?

Wati : Kelas permulihan akhlak!! Amacam? Kelucuanku menawan tak?!

Siti : Wowww!! Lawak kau memang tak berakhlak!

HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...