Monday 9 May 2011

PINJAM DUIT

Pada suatu petang, ketika Mat sedang duduk berehat sambil membaca buku 'How To Be a James Bond', tiba tiba kawannya, Abu datang ke arah nya sambil menjerit jerit...

Abu : Hey Mat!! Kau ni apasal hah ??!

Mat : Apasal apa plak??! Aku takde buat pasal pun...

Abu : Kau nampak tak berapa ni? ( Sambil membuat isyarat tangan menunjukkan no 2 )

Mat : Duaaa...

Abu : Ishhh!! Panas betul la aku!! Yang ni plak berapa??! Kang ada yang jadik jenazah niii!! ( Sambil membuat isyarat tangan menunjukkan no 0 )

Mat : Kosong! Apahal nak marah marah dalam matematik ni?!! Tak paham la aku!

Abu : Buat buat tak paham plakk.. Aku bagi kang... ( Sambil membuat isyarat tangan menunjukkan penumbuk )

Mat : Kau nak apa sebenarnya ni?! Cuba cakap...

Abu : Pinjam 20 ringgit...aku nak gi makan.. hehehe

Mat : Wahhhh!! tadi marah marah..nak pinjam rupanya..Cam kambing gurun la perangai kau niii!!!

HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...