Monday 9 May 2011

BATU BELAH BATU BERTANGKUP II

Lawak kali ni berkenaan batu belah batu bertangkup, jalan ceritanya sama seperti post bertajuk Batu Belah Batu  Bertangkup, cuma bezanya ialah dialog antara Si Tanjung dan Batu Belah Batu Bertangkup itu. Jum baca..

Tanjung : Wahai batu belah batu bertangkup..makan la aku..aku kempunan nak makan ikan tembakul! isk..isk

Batu : Tak payah laaa..balik je la!

Tanjung : Hah??! Apsal pulak? Ko makan je la aku... anak aku degil, tak dengar kata, kempunan sangat aku nak makan ikan tu..

Batu : Alaaa, anak ko tu baik budaknya.. Biar la dia makan ikan tu, sikit sikit nak merajuk! Apa laaa... sian kat anak ko tu!

Tanjung : Eh? Ko ni apsal dok sebelah anak aku lak?! Ko ni pehal?!

Tiba tiba, keluar seorang budak dari celah celah batu tu. Rupa rupanya si Pekan....

Pekan : Hahahaha! Pekan menyorok belakang batu laaa..apa la mak ni!! Dengan batu pun nak bercakap...hahahaha!

Tanjung : Ko ni kenapa haa Pekan? Kelepat mak pulak! Diam la ko!

HAHAHA! Semoga Terhibur :))

p/s : jangan suka berangan bercakap dengan batu.  :P
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...