Sunday 15 May 2011

MENAIK SEMULA MARTABAT SARKAS

Kalau dahulu, apabila kumpulan sarkas datang membuat pertunjukan, pasti ramai yang tak sabar untuk menyaksikan pertunjukan yang bakal disajikan, tapi, pada zaman sekarang, pertunjukan sarkas seperti sudah basi. Jum baca cara cara nak memartabatkan semula pasukan sarkas...


@ Biarkan badut sarkas yang bertugas untuk membuat aksi kelakar yang lebih 'hyper' seperti menelan lipan, menbakar diri sendiri ataupun menerajang pengacara sarkas dari belakang ketika dia sedang berinteraksi dengan pengunjung.

@ Pertunjukan silap mata yang membosankan juga perlu dditukarkan dengan pertunjukan lain yang lebih membina minda seperti pertunjunkan silap eja atau segmen mendedahkan kesilapan diri sendiri pada masa lampau.

@ Adakan makanan percuma seperti pizza, spaghetti, sate dan lain lain untuk pengunjung, mesti ramai yang berminat untuk tengok sarkas.

@ Acara gimnastik juga perlu lebih mencabar, buat pertunjukan lompat dengan menggunakan tali rafia ataupun menghumbankan diri ke lantai tanpa sebarang jaring.

@ Adakan cabutan bertuah untuk pengunjung dan pemenangnya akan memenangi hadiah seperti harimau, gajah ataupun cipanzi sarkas, boleh jugak menjimatkan kos kan...bijak! bijak!!

HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com
p/s: published again

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...