Sunday 15 May 2011

HENSEM

Seorang lelaki sedang duduk duduk di sebuah Restoran Kedai Mamak sambil termenung. Tiba tiba, kawannya Mat datang menegur..

Mat : Kenapa menung je ni Karim?  *sambil menepuk bahu Karim*

Karim : Takde ape, cuma aku dapat tahu rupanya selama ini aku bertepuk sebelah tangan *sambil berkerut kerut dahi menahan sedih*

Mat : Apa maksud kau?

Karim : Aku bukannya lelaki idaman dia...

Mat : Macam mana kau tau??

Karim : Aku dah tanya kat dia... Aku tanya dia suka lelaki yang macam mana... Dia jawab, seorang lelaki yang jujur, bertanggungjawab... Lepas tu dia kata lagi, yang ikhlas, baik hati, bekerjaya... bla bla bla..beriman.

Mat : Dah tu apa masalahnya?

Karim : Akhir sekali dia cakap lelaki tu tak perlu hensem. Jelas aku bukan pilihan dia sebab aku kan segak, kacak dan tampan *sambil tersengih sengih menampakkan gigi arnabnya*

Mat : Ahhh, sudah la kau. Buang masa aku je layan mamat gigi arnab macam kau ni! Perasan betul!!

HAHAHA! Semoga Terhibur :))
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...